W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Statystyki oglądalności BIP od dnia 21.05.2021

Statystyki strony Przetargi
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Wejdz w link do przetargów - rok 2022 344
Wejdz w link do przetargów - rok 2021 326
Plan postepowań o udzielenie zamówień na rok 2021 280
Przetargi 2023 260
Statystyki strony Informacje o placówce
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Informacja o placówce 2359
REGULAMIN PRACY 325
Dział Animacji Kultury 324
Kawiarnia 305
Dział Administracyjno-Techniczny 297
Zarządzenie Nr 22/2021 w sprawie ustalenia dla pracowników dnia wolnego, w zamian za święto przypadające w dniu 25 grudnia 2021r. 294
Kino 274
Filia Miejskiego Domu Kultury 271
Dział Finansowy 266
Dział Edukacji i Zajęć Stałych 262
Specjalista BHP 261
Regulamin przydzielenia środków ochrony 258
REGULAMIN ORGANIZACYJNY 252
Zarządzenie Nr 11_2022 w sprawie wprowadzenia cennika wynajmu sal, pomieszczeń, wyposażenia, sceny wraz z infrastukturą techniczną w MDK 251
Regulamin Pracy Zdalnej 246
System oceny pracowników 246
Regulamin Uniwersytetu Trzeciego Wieku 243
Procedura gospodarowania mieniem 242
Kodeks Etyki 241
Regulamin przyznawania statuetki Lira 228
REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH DO 130.000 ZŁ NETTO W MIEJSKIM DOMU KULTURY W ZDUŃSKIEJ WOLI 219
Zarządzenie Nr 8_ 2021 zmieniające zarządzenie Nr 20_2020 w sprawie ustalenia maksymalnego stanu zatrudnienia w MDK 209
Zarządzenie Nr 25/2021 zmieniające Zarządzenie Nr 4/2018 w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej. 207
Zarządzenie Nr 10_ 2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia spisu z natury doraźny 206
Zarządzenie Nr 9_2021 zmieniające Załącznik Nr 1 do Regulaminu Wynagradzania Pracowników 202
Zarządzenie Nr 7_2021 w sprawie ustalenia dla pracowników Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli 198
Zarządzenie Nr 2_2021 w sprawie określenia regulamin wyboru przedstawicieli reprezentacji osób 197
Regulamin uczestnictwa w zajęciach organizacyjnych przez Miejski Dom Kultury 196
Zarządzenie Nr 3_2021 w sprawie uregulowania kwestii opłat za warsztaty językowe prowadzone w trybie 193
Zarządzenie Nr 4_2021 w sprawie odwołania i zawieszenia zajęć prowadzonych w Miejskim Domu Kultury 193
Zarządzenie Nr 6_2021 w sprawie powołania Zespołu ds. wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych 193
Zarządzenie Nr 16/2021 zmieniające Zarządzenie nr 11/2019 w sprawie opłat za zajęcia dla słuchaczy Uniwersytetu trzeciego Wieku w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli. 191
Zarządzenie Nr 26_2021 zmieniające Załącznik Nr 1 i 6 do Zarządzenie Nr 2/2019 w sprawie ustalenia dokumentacji opisującej przyjęte zasady (polityki) rachunkowości. 190
Zarządenie Nr 13_2021 zmieniające zapisy Załącznika Nr 1 do Zarządzenie nr 26/2020 w sprawie określenia Regulaminu wynagradzania pracowników MDK 189
Zarządzenie Nr 17_2021 w sprawie „Zasad realizacji obowiązku zapewnienia pracownikom okularów korygujących wzrok podczas pracy przy obsłudze monitora ekranowego 189
Zarządzenie Nr 14_2021 w sprawie nadania Regulaminu zajęć w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli 187
Zarządzenie Nr 18_2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia (dwuletniego) okresowego spisu z natury wyposażenia i środków trwałych będących własnością Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli 185
Zarządzenie Nr 19_2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia (dwuletniego) okresowego spisu z natury mienia, będącego własnością Miasta Zduńska Wola, które jest w użytkowaniu Miejskiego Domu Kultury. 184
Zarządzenie Nr 11_2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia dorażnego spisu z natury towarów w kawiarni literackiej 182
Zarządzenia Nr 1_2021 w sprawie powołania komisji wyborczej w celu przeprowadzenia wyborów predstawicieli reprezentacji osób zatrudnionych w MDK 179
Zarządzenie Nr 15_2021 zmieniające Zarządzenie Nr 10_2016 w sprawie wprowadzenia regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Zduńskiej Woli. 178
Zarządzenie Nr 24/2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia spisu z natury towarów w kawiarni literackiej, w kasie biletowej oraz materiałów biurowych, gospodarczych i ekogroszku w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli. 178
Schemat 177
Zarządzenie Nr 5_2021 w sprawie zawieszenia funkcjonowania Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli 177
Zarządzenie Nr 21_2021 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu audiowizualnego do kina Ratusz 173
Zarządzenie 20/2021 zmieniające Zarządzenie nr 25/2020 Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych obowiązującego w MDK w Zduńskiej Woli. 165
Zarządzenie Nr 23/2021 w sprawie ustalenia dla pracowników Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli dnia wolnego od pracy, w zamian za święto przypadające w dniu 1 stycznia 2022r. 161
Regulamin Rady Programowej MDK 154
STANDARDY OCHRNY MAŁOLETNICH ORAZ PROCEDURA NIEBIESKIEJ KARTY 145
Zarządzenie Nr 1_2022 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego :Ochrona budynków MDK" 145
Statystyki strony Zamówienia publiczne do 130 tys. netto
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Dostawa sprzętu wideo dla Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli 226
Dostawa sprzętu komputerowego i akcesorii dla Miejskiego Domu Kultury 224
„Pielęgnacja zieleni i sprzątanie terenu oraz ciągów komunikacyjnych wokół Zduńskowolskiego Centrum Integracji Ratusz przy placu Wolności 26 w Zduńskiej Woli w okresie 01.02.2022 r. - 31.01.2023 r.” 221
Dostawa sprzętu audio dla Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli 206
Zapytanie cenowe na dostawę cyfrowego procesora dźwięku QSC USL JSD 60 do kina w Ratuszu w Zduńskiej Woli. 187
Zapytanie cenowe na dostawę sprzętu audio do kina w Ratuszu w Zduńskiej Woli. 186
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 97
Mapka sytuacyjna 97
„Pielęgnacja zieleni i sprzątanie terenu oraz ciągów komunikacyjnych wokół Zduńskowolskiego Centrum Integracji Ratusz przy placu Wolności 26 w Zduńskiej Woli w okresie 01.02.2024 r. - 31.01.2025 r.” 90
Projekt umowy 84
Statystyki strony Zapytania ofertowe
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Zapytanie ofertowe technika 375
Zapewnienie i realizacja techniki scenicznej podczas wydarzenia – Dni Zduńskiej Woli 2023 341
Ogłoszenie na zadanie pt. "Zapewnienie i realizacja techniki scenicznej podczas wydarzenia – Dni Zduńskiej Woli 2024" w dniach 15-16.06.2024r. 294
Kult - Rider Techniczny Dźwięk 263
ØRGANEK Rider Oświetleniowy 257
Zapytanie ofertowe wesołe miasteczko 257
Zapytanie oferowe catering 248
ØRGANEK Rider Dźwięk 239
Kult Rider Swiatła 2021 226
Wybór najkorzystniejszej oferty na obsługę techniczną imprezy Dni Zduńskiej Woli 216
Zapytanie ofertowe na usługę gastronomiczną 215
Wybór najkorzystniejszej oferty na obsługę wesołego miasteczka imprezy Dni Zduńskiej Woli 197
Zapytanie dotyczące usługi rozrwkowej 171
Organizacja usług gastronomicznych tzw. "Catering" w ramach realizacji imprezy plenerowej pn.: Dni Zduńskiej Woli 2023 154
Organizacja usług rozrywkowych tzw. "Wesołego Miasteczka" w ramach realizacji imprezy plenerowej pn.: " Dni Zduńskiej Woli 2023" 154
Zapytanie ofertowe na zakup, montaż i kofigurację serwera kina cyfrowego z co najmniej 10TB miejsca na dane 151
załącznik nr 1 do ogłoszenia 148
Ogłoszenie - „Pielęgnacja zieleni i sprzątanie terenu oraz ciągów komunikacyjnych wokół Zduńskowolskiego Centrum Integracji Ratusz przy placu Wolności 26 w Zduńskiej Woli 141
Zaproszenie 57
Formularz ofertowy na zakup oświetlenia i nagłośnienia dla MDK Ratusz 47
Zawiadomienie 20
Statystyki strony Oferty pracy
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Pracownik kawiarni 507
sprzątaczka 372
ogłoszenie na stanowisko głównego księgowego 357
KASJER-BILETER (znak:MDK.DAT.110.9.2021.AW) 272
OŚWIADCZENIE DLA POTRZEB REKRUTACJI - DO POBRANIA 259
KIEROWNIK KINA( znak: MDK.DAT.110.2.2021.AW) 255
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE - DO POBRANIA 241
PRACOWNIK GOSPODARCZY (znak:MDK.DAT.110.4.2021.AW) 233
ASYSTENT REALIZATORA DŹWIĘKU I ŚWIATŁA (znak:MDK.DAT.110.7.2021.AW) 229
SPRZĄTACZKA ( znak:MDK.DAT.110.3.2021.AW) 229
KINOOPERATOR ( znak: MDK.DAT.110.1.2021.AW) 226
kwestionariusz dla osób ubiegających się o zatrudnienie 225
PRACOWNIK KAWIARNI(znak:MDKDAT110.8.2021.AW) 225
REALIZATOR DŹWIĘKU I ŚWIATŁA ( znak:MDK.DAT.110.6.2021.AW) 224
Oświadczenie dla potrzeb rekrutacji 199
Nabór na animatorów kultury 2024 102
Statystyki strony Informacja publiczna
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Informacje nieudostępnione 217
klauzula informacyjna 206
klauzula informacyjna 205
Statystyki strony RODO
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych 1455
Statystyki strony Deklaracja dostępności
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 366
Deklaracja dostępności 235