W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Statystyki oglądalności BIP od dnia 21.05.2021

Statystyki strony Przetargi
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Wejdz w link do przetargów - rok 2022 292
Wejdz w link do przetargów - rok 2021 266
Plan postepowań o udzielenie zamówień na rok 2021 226
Przetargi 2023 204
Statystyki strony Informacje o placówce
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Informacja o placówce 1688
REGULAMIN PRACY 254
Zarządzenie Nr 22/2021 w sprawie ustalenia dla pracowników dnia wolnego, w zamian za święto przypadające w dniu 25 grudnia 2021r. 251
Dział Animacji i Promocji Kultury 241
Dział Administracyjno-Techniczny 223
Kawiarnia Literacka 219
Dział Finansowy 207
Kino 204
Zarządzenie Nr 11_2022 w sprawie wprowadzenia cennika wynajmu sal, pomieszczeń, wyposażenia, sceny wraz z infrastukturą techniczną w MDK 204
Filia Miejskiego Domu Kultury 197
REGULAMIN ORGANIZACYJNY 194
Dział Edukacji i Zajęć Stałych 193
Regulamin przydzielenia środków ochrony 193
Regulamin wyboru przedstawiciela załogi w MDK 189
Specjalista BHP 185
Kodeks Etyki 184
Regulamin Uniwersytetu Trzeciego Wieku 181
Procedura gospodarowania mieniem 180
System oceny pracowników 180
Regulamin Pracy Zdalnej 178
Regulamin przyznawania statuetki Lira 170
Zarządzenie Nr 8_ 2021 zmieniające zarządzenie Nr 20_2020 w sprawie ustalenia maksymalnego stanu zatrudnienia w MDK 164
Zarządzenie Nr 10_ 2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia spisu z natury doraźny 159
Zarządzenie Nr 25/2021 zmieniające Zarządzenie Nr 4/2018 w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej. 157
Zarządzenie Nr 9_2021 zmieniające Załącznik Nr 1 do Regulaminu Wynagradzania Pracowników 157
REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH DO 130.000 ZŁ NETTO W MIEJSKIM DOMU KULTURY W ZDUŃSKIEJ WOLI 156
Zarządzenie Nr 2_2021 w sprawie określenia regulamin wyboru przedstawicieli reprezentacji osób 156
Zarządzenie Nr 7_2021 w sprawie ustalenia dla pracowników Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli 156
Zarządzenie Nr 3_2021 w sprawie uregulowania kwestii opłat za warsztaty językowe prowadzone w trybie 153
Zarządzenie Nr 4_2021 w sprawie odwołania i zawieszenia zajęć prowadzonych w Miejskim Domu Kultury 151
Regulamin uczestnictwa w zajęciach organizacyjnych przez Miejski Dom Kultury 148
Zarządzenie Nr 6_2021 w sprawie powołania Zespołu ds. wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych 148
Zarządzenie Nr 14_2021 w sprawie nadania Regulaminu zajęć w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli 144
Zarządzenie Nr 17_2021 w sprawie „Zasad realizacji obowiązku zapewnienia pracownikom okularów korygujących wzrok podczas pracy przy obsłudze monitora ekranowego 144
Zarządzenie Nr 26_2021 zmieniające Załącznik Nr 1 i 6 do Zarządzenie Nr 2/2019 w sprawie ustalenia dokumentacji opisującej przyjęte zasady (polityki) rachunkowości. 144
Zarządzenie Nr 16/2021 zmieniające Zarządzenie nr 11/2019 w sprawie opłat za zajęcia dla słuchaczy Uniwersytetu trzeciego Wieku w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli. 141
Zarządenie Nr 13_2021 zmieniające zapisy Załącznika Nr 1 do Zarządzenie nr 26/2020 w sprawie określenia Regulaminu wynagradzania pracowników MDK 139
Zarządzenie Nr 18_2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia (dwuletniego) okresowego spisu z natury wyposażenia i środków trwałych będących własnością Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli 139
Zarządzenie Nr 19_2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia (dwuletniego) okresowego spisu z natury mienia, będącego własnością Miasta Zduńska Wola, które jest w użytkowaniu Miejskiego Domu Kultury. 139
Zarządzenie Nr 11_2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia dorażnego spisu z natury towarów w kawiarni literackiej 138
Zarządzenie Nr 15_2021 zmieniające Zarządzenie Nr 10_2016 w sprawie wprowadzenia regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Zduńskiej Woli. 134
Zarządzenia Nr 1_2021 w sprawie powołania komisji wyborczej w celu przeprowadzenia wyborów predstawicieli reprezentacji osób zatrudnionych w MDK 133
Zarządzenie Nr 5_2021 w sprawie zawieszenia funkcjonowania Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli 132
Zarządzenie Nr 24/2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia spisu z natury towarów w kawiarni literackiej, w kasie biletowej oraz materiałów biurowych, gospodarczych i ekogroszku w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli. 130
Zarządzenie Nr 21_2021 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu audiowizualnego do kina Ratusz 127
Zarządzenie 20/2021 zmieniające Zarządzenie nr 25/2020 Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych obowiązującego w MDK w Zduńskiej Woli. 123
Zarządzenie Nr 23/2021 w sprawie ustalenia dla pracowników Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli dnia wolnego od pracy, w zamian za święto przypadające w dniu 1 stycznia 2022r. 123
Zarządzenie Nr 1_2022 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego :Ochrona budynków MDK" 106
Regulamin Rady Programowej MDK 100
Zarządzenie Nr 3_2022 w sprawie wprowadzenia Instrukcji przechowywania i wydawania kluczy oraz zabezpieczenia pomieszczeń w Miejskim Domu Kultury 92
Statystyki strony Zamówienia publiczne do 130 tys. netto
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
„Pielęgnacja zieleni i sprzątanie terenu oraz ciągów komunikacyjnych wokół Zduńskowolskiego Centrum Integracji Ratusz przy placu Wolności 26 w Zduńskiej Woli w okresie 01.02.2022 r. - 31.01.2023 r.” 180
Dostawa sprzętu wideo dla Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli 174
Dostawa sprzętu komputerowego i akcesorii dla Miejskiego Domu Kultury 171
Dostawa sprzętu audio dla Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli 156
Zapytanie cenowe na dostawę cyfrowego procesora dźwięku QSC USL JSD 60 do kina w Ratuszu w Zduńskiej Woli. 145
Zapytanie cenowe na dostawę sprzętu audio do kina w Ratuszu w Zduńskiej Woli. 145
„Pielęgnacja zieleni i sprzątanie terenu oraz ciągów komunikacyjnych wokół Zduńskowolskiego Centrum Integracji Ratusz przy placu Wolności 26 w Zduńskiej Woli w okresie 01.02.2024 r. - 31.01.2025 r.” 46
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 41
Mapka sytuacyjna 39
Projekt umowy 33
Statystyki strony Zapytania ofertowe
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Zapytanie ofertowe technika 321
Zapewnienie i realizacja techniki scenicznej podczas wydarzenia – Dni Zduńskiej Woli 2023 293
ØRGANEK Rider Oświetleniowy 209
Kult - Rider Techniczny Dźwięk 203
Zapytanie ofertowe wesołe miasteczko 198
Zapytanie oferowe catering 197
ØRGANEK Rider Dźwięk 190
Ogłoszenie na zadanie pt. "Zapewnienie i realizacja techniki scenicznej podczas wydarzenia – Dni Zduńskiej Woli 2024" w dniach 15-16.06.2024r. 183
Kult Rider Swiatła 2021 177
Wybór najkorzystniejszej oferty na obsługę techniczną imprezy Dni Zduńskiej Woli 173
Wybór najkorzystniejszej oferty na obsługę wesołego miasteczka imprezy Dni Zduńskiej Woli 146
Organizacja usług rozrywkowych tzw. "Wesołego Miasteczka" w ramach realizacji imprezy plenerowej pn.: " Dni Zduńskiej Woli 2023" 109
Zapytanie ofertowe na zakup, montaż i kofigurację serwera kina cyfrowego z co najmniej 10TB miejsca na dane 109
Organizacja usług gastronomicznych tzw. "Catering" w ramach realizacji imprezy plenerowej pn.: Dni Zduńskiej Woli 2023 106
Ogłoszenie - „Pielęgnacja zieleni i sprzątanie terenu oraz ciągów komunikacyjnych wokół Zduńskowolskiego Centrum Integracji Ratusz przy placu Wolności 26 w Zduńskiej Woli 101
załącznik nr 1 do ogłoszenia 99
Zapytanie ofertowe na usługę gastronomiczną 97
Zapytanie dotyczące usługi rozrwkowej 79
Statystyki strony Oferty pracy
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Pracownik kawiarni 449
sprzątaczka 310
ogłoszenie na stanowisko głównego księgowego 271
KASJER-BILETER (znak:MDK.DAT.110.9.2021.AW) 223
KIEROWNIK KINA( znak: MDK.DAT.110.2.2021.AW) 204
OŚWIADCZENIE DLA POTRZEB REKRUTACJI - DO POBRANIA 186
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE - DO POBRANIA 178
PRACOWNIK KAWIARNI(znak:MDKDAT110.8.2021.AW) 177
PRACOWNIK GOSPODARCZY (znak:MDK.DAT.110.4.2021.AW) 176
ASYSTENT REALIZATORA DŹWIĘKU I ŚWIATŁA (znak:MDK.DAT.110.7.2021.AW) 173
KINOOPERATOR ( znak: MDK.DAT.110.1.2021.AW) 171
REALIZATOR DŹWIĘKU I ŚWIATŁA ( znak:MDK.DAT.110.6.2021.AW) 171
SPRZĄTACZKA ( znak:MDK.DAT.110.3.2021.AW) 171
kwestionariusz dla osób ubiegających się o zatrudnienie 166
Oświadczenie dla potrzeb rekrutacji 156
Statystyki strony Informacja publiczna
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Informacje nieudostępnione 162
klauzula informacyjna 157
klauzula informacyjna 155
Statystyki strony RODO
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych 791
Statystyki strony Deklaracja dostępności
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 294
Deklaracja dostępności 155