W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Statystyki oglądalności BIP od dnia 21.05.2021

Statystyki strony Przetargi
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Wejdz w link do przetargów - rok 2022 316
Wejdz w link do przetargów - rok 2021 299
Plan postepowań o udzielenie zamówień na rok 2021 255
Przetargi 2023 231
Statystyki strony Informacje o placówce
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Informacja o placówce 2139
Dział Animacji Kultury 289
REGULAMIN PRACY 289
Zarządzenie Nr 22/2021 w sprawie ustalenia dla pracowników dnia wolnego, w zamian za święto przypadające w dniu 25 grudnia 2021r. 271
Kawiarnia 267
Dział Administracyjno-Techniczny 264
Dział Finansowy 238
Kino 238
Filia Miejskiego Domu Kultury 236
Dział Edukacji i Zajęć Stałych 230
Zarządzenie Nr 11_2022 w sprawie wprowadzenia cennika wynajmu sal, pomieszczeń, wyposażenia, sceny wraz z infrastukturą techniczną w MDK 227
Regulamin wyboru przedstawiciela załogi w MDK 224
Regulamin przydzielenia środków ochrony 222
Specjalista BHP 222
REGULAMIN ORGANIZACYJNY 218
System oceny pracowników 218
Kodeks Etyki 216
Regulamin Pracy Zdalnej 212
Procedura gospodarowania mieniem 209
Regulamin Uniwersytetu Trzeciego Wieku 209
Regulamin przyznawania statuetki Lira 198
REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH DO 130.000 ZŁ NETTO W MIEJSKIM DOMU KULTURY W ZDUŃSKIEJ WOLI 188
Zarządzenie Nr 8_ 2021 zmieniające zarządzenie Nr 20_2020 w sprawie ustalenia maksymalnego stanu zatrudnienia w MDK 184
Zarządzenie Nr 25/2021 zmieniające Zarządzenie Nr 4/2018 w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej. 182
Zarządzenie Nr 10_ 2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia spisu z natury doraźny 180
Zarządzenie Nr 9_2021 zmieniające Załącznik Nr 1 do Regulaminu Wynagradzania Pracowników 179
Zarządzenie Nr 7_2021 w sprawie ustalenia dla pracowników Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli 175
Zarządzenie Nr 2_2021 w sprawie określenia regulamin wyboru przedstawicieli reprezentacji osób 174
Zarządzenie Nr 3_2021 w sprawie uregulowania kwestii opłat za warsztaty językowe prowadzone w trybie 173
Regulamin uczestnictwa w zajęciach organizacyjnych przez Miejski Dom Kultury 172
Zarządzenie Nr 4_2021 w sprawie odwołania i zawieszenia zajęć prowadzonych w Miejskim Domu Kultury 170
Zarządzenie Nr 6_2021 w sprawie powołania Zespołu ds. wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych 170
Zarządzenie Nr 16/2021 zmieniające Zarządzenie nr 11/2019 w sprawie opłat za zajęcia dla słuchaczy Uniwersytetu trzeciego Wieku w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli. 168
Zarządzenie Nr 26_2021 zmieniające Załącznik Nr 1 i 6 do Zarządzenie Nr 2/2019 w sprawie ustalenia dokumentacji opisującej przyjęte zasady (polityki) rachunkowości. 166
Zarządzenie Nr 17_2021 w sprawie „Zasad realizacji obowiązku zapewnienia pracownikom okularów korygujących wzrok podczas pracy przy obsłudze monitora ekranowego 165
Zarządenie Nr 13_2021 zmieniające zapisy Załącznika Nr 1 do Zarządzenie nr 26/2020 w sprawie określenia Regulaminu wynagradzania pracowników MDK 164
Zarządzenie Nr 14_2021 w sprawie nadania Regulaminu zajęć w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli 164
Zarządzenie Nr 18_2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia (dwuletniego) okresowego spisu z natury wyposażenia i środków trwałych będących własnością Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli 160
Zarządzenie Nr 19_2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia (dwuletniego) okresowego spisu z natury mienia, będącego własnością Miasta Zduńska Wola, które jest w użytkowaniu Miejskiego Domu Kultury. 160
Zarządzenie Nr 11_2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia dorażnego spisu z natury towarów w kawiarni literackiej 159
Zarządzenia Nr 1_2021 w sprawie powołania komisji wyborczej w celu przeprowadzenia wyborów predstawicieli reprezentacji osób zatrudnionych w MDK 155
Zarządzenie Nr 15_2021 zmieniające Zarządzenie Nr 10_2016 w sprawie wprowadzenia regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Zduńskiej Woli. 154
Zarządzenie Nr 24/2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia spisu z natury towarów w kawiarni literackiej, w kasie biletowej oraz materiałów biurowych, gospodarczych i ekogroszku w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli. 154
Zarządzenie Nr 5_2021 w sprawie zawieszenia funkcjonowania Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli 152
Zarządzenie Nr 21_2021 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu audiowizualnego do kina Ratusz 149
Zarządzenie 20/2021 zmieniające Zarządzenie nr 25/2020 Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych obowiązującego w MDK w Zduńskiej Woli. 142
Zarządzenie Nr 23/2021 w sprawie ustalenia dla pracowników Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli dnia wolnego od pracy, w zamian za święto przypadające w dniu 1 stycznia 2022r. 140
Regulamin Rady Programowej MDK 128
Zarządzenie Nr 1_2022 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego :Ochrona budynków MDK" 123
Zarządzenie Nr 3_2022 w sprawie wprowadzenia Instrukcji przechowywania i wydawania kluczy oraz zabezpieczenia pomieszczeń w Miejskim Domu Kultury 118
Statystyki strony Zamówienia publiczne do 130 tys. netto
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
„Pielęgnacja zieleni i sprzątanie terenu oraz ciągów komunikacyjnych wokół Zduńskowolskiego Centrum Integracji Ratusz przy placu Wolności 26 w Zduńskiej Woli w okresie 01.02.2022 r. - 31.01.2023 r.” 197
Dostawa sprzętu wideo dla Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli 196
Dostawa sprzętu komputerowego i akcesorii dla Miejskiego Domu Kultury 194
Dostawa sprzętu audio dla Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli 178
Zapytanie cenowe na dostawę cyfrowego procesora dźwięku QSC USL JSD 60 do kina w Ratuszu w Zduńskiej Woli. 165
Zapytanie cenowe na dostawę sprzętu audio do kina w Ratuszu w Zduńskiej Woli. 161
Mapka sytuacyjna 67
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 66
„Pielęgnacja zieleni i sprzątanie terenu oraz ciągów komunikacyjnych wokół Zduńskowolskiego Centrum Integracji Ratusz przy placu Wolności 26 w Zduńskiej Woli w okresie 01.02.2024 r. - 31.01.2025 r.” 62
Projekt umowy 54
Statystyki strony Zapytania ofertowe
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Zapytanie ofertowe technika 343
Zapewnienie i realizacja techniki scenicznej podczas wydarzenia – Dni Zduńskiej Woli 2023 313
Ogłoszenie na zadanie pt. "Zapewnienie i realizacja techniki scenicznej podczas wydarzenia – Dni Zduńskiej Woli 2024" w dniach 15-16.06.2024r. 251
Kult - Rider Techniczny Dźwięk 230
ØRGANEK Rider Oświetleniowy 229
Zapytanie ofertowe wesołe miasteczko 227
Zapytanie oferowe catering 217
ØRGANEK Rider Dźwięk 212
Kult Rider Swiatła 2021 195
Wybór najkorzystniejszej oferty na obsługę techniczną imprezy Dni Zduńskiej Woli 191
Wybór najkorzystniejszej oferty na obsługę wesołego miasteczka imprezy Dni Zduńskiej Woli 168
Zapytanie ofertowe na usługę gastronomiczną 162
Organizacja usług gastronomicznych tzw. "Catering" w ramach realizacji imprezy plenerowej pn.: Dni Zduńskiej Woli 2023 129
Organizacja usług rozrywkowych tzw. "Wesołego Miasteczka" w ramach realizacji imprezy plenerowej pn.: " Dni Zduńskiej Woli 2023" 128
Zapytanie ofertowe na zakup, montaż i kofigurację serwera kina cyfrowego z co najmniej 10TB miejsca na dane 126
Zapytanie dotyczące usługi rozrwkowej 123
załącznik nr 1 do ogłoszenia 122
Ogłoszenie - „Pielęgnacja zieleni i sprzątanie terenu oraz ciągów komunikacyjnych wokół Zduńskowolskiego Centrum Integracji Ratusz przy placu Wolności 26 w Zduńskiej Woli 118
Statystyki strony Oferty pracy
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Pracownik kawiarni 481
sprzątaczka 342
ogłoszenie na stanowisko głównego księgowego 317
KASJER-BILETER (znak:MDK.DAT.110.9.2021.AW) 249
KIEROWNIK KINA( znak: MDK.DAT.110.2.2021.AW) 233
OŚWIADCZENIE DLA POTRZEB REKRUTACJI - DO POBRANIA 231
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE - DO POBRANIA 210
PRACOWNIK GOSPODARCZY (znak:MDK.DAT.110.4.2021.AW) 206
SPRZĄTACZKA ( znak:MDK.DAT.110.3.2021.AW) 205
ASYSTENT REALIZATORA DŹWIĘKU I ŚWIATŁA (znak:MDK.DAT.110.7.2021.AW) 203
KINOOPERATOR ( znak: MDK.DAT.110.1.2021.AW) 203
PRACOWNIK KAWIARNI(znak:MDKDAT110.8.2021.AW) 198
REALIZATOR DŹWIĘKU I ŚWIATŁA ( znak:MDK.DAT.110.6.2021.AW) 198
kwestionariusz dla osób ubiegających się o zatrudnienie 196
Oświadczenie dla potrzeb rekrutacji 180
Nabór na animatorów kultury 2024 55
Statystyki strony Informacja publiczna
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Informacje nieudostępnione 187
klauzula informacyjna 182
klauzula informacyjna 180
Statystyki strony RODO
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych 1212
Statystyki strony Deklaracja dostępności
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 328
Deklaracja dostępności 193