W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Statystyki oglądalności BIP od dnia 21.05.2021

Statystyki strony Przetargi
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Wejdz w link do przetargów - rok 2022 314
Wejdz w link do przetargów - rok 2021 292
Plan postepowań o udzielenie zamówień na rok 2021 249
Przetargi 2023 226
Statystyki strony Informacje o placówce
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Informacja o placówce 2118
Dział Animacji Kultury 285
REGULAMIN PRACY 285
Zarządzenie Nr 22/2021 w sprawie ustalenia dla pracowników dnia wolnego, w zamian za święto przypadające w dniu 25 grudnia 2021r. 269
Kawiarnia 265
Dział Administracyjno-Techniczny 260
Dział Finansowy 236
Kino 234
Filia Miejskiego Domu Kultury 232
Dział Edukacji i Zajęć Stałych 225
Zarządzenie Nr 11_2022 w sprawie wprowadzenia cennika wynajmu sal, pomieszczeń, wyposażenia, sceny wraz z infrastukturą techniczną w MDK 223
Regulamin przydzielenia środków ochrony 219
Regulamin wyboru przedstawiciela załogi w MDK 218
REGULAMIN ORGANIZACYJNY 216
Specjalista BHP 216
System oceny pracowników 215
Kodeks Etyki 211
Regulamin Uniwersytetu Trzeciego Wieku 206
Regulamin Pracy Zdalnej 205
Procedura gospodarowania mieniem 204
Regulamin przyznawania statuetki Lira 194
REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH DO 130.000 ZŁ NETTO W MIEJSKIM DOMU KULTURY W ZDUŃSKIEJ WOLI 186
Zarządzenie Nr 8_ 2021 zmieniające zarządzenie Nr 20_2020 w sprawie ustalenia maksymalnego stanu zatrudnienia w MDK 181
Zarządzenie Nr 25/2021 zmieniające Zarządzenie Nr 4/2018 w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej. 178
Zarządzenie Nr 10_ 2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia spisu z natury doraźny 177
Zarządzenie Nr 9_2021 zmieniające Załącznik Nr 1 do Regulaminu Wynagradzania Pracowników 175
Zarządzenie Nr 2_2021 w sprawie określenia regulamin wyboru przedstawicieli reprezentacji osób 172
Zarządzenie Nr 7_2021 w sprawie ustalenia dla pracowników Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli 172
Zarządzenie Nr 3_2021 w sprawie uregulowania kwestii opłat za warsztaty językowe prowadzone w trybie 170
Regulamin uczestnictwa w zajęciach organizacyjnych przez Miejski Dom Kultury 169
Zarządzenie Nr 4_2021 w sprawie odwołania i zawieszenia zajęć prowadzonych w Miejskim Domu Kultury 167
Zarządzenie Nr 6_2021 w sprawie powołania Zespołu ds. wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych 167
Zarządzenie Nr 16/2021 zmieniające Zarządzenie nr 11/2019 w sprawie opłat za zajęcia dla słuchaczy Uniwersytetu trzeciego Wieku w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli. 165
Zarządzenie Nr 17_2021 w sprawie „Zasad realizacji obowiązku zapewnienia pracownikom okularów korygujących wzrok podczas pracy przy obsłudze monitora ekranowego 164
Zarządzenie Nr 14_2021 w sprawie nadania Regulaminu zajęć w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli 163
Zarządzenie Nr 26_2021 zmieniające Załącznik Nr 1 i 6 do Zarządzenie Nr 2/2019 w sprawie ustalenia dokumentacji opisującej przyjęte zasady (polityki) rachunkowości. 163
Zarządenie Nr 13_2021 zmieniające zapisy Załącznika Nr 1 do Zarządzenie nr 26/2020 w sprawie określenia Regulaminu wynagradzania pracowników MDK 161
Zarządzenie Nr 18_2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia (dwuletniego) okresowego spisu z natury wyposażenia i środków trwałych będących własnością Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli 158
Zarządzenie Nr 19_2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia (dwuletniego) okresowego spisu z natury mienia, będącego własnością Miasta Zduńska Wola, które jest w użytkowaniu Miejskiego Domu Kultury. 157
Zarządzenie Nr 11_2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia dorażnego spisu z natury towarów w kawiarni literackiej 155
Zarządzenia Nr 1_2021 w sprawie powołania komisji wyborczej w celu przeprowadzenia wyborów predstawicieli reprezentacji osób zatrudnionych w MDK 153
Zarządzenie Nr 24/2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia spisu z natury towarów w kawiarni literackiej, w kasie biletowej oraz materiałów biurowych, gospodarczych i ekogroszku w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli. 152
Zarządzenie Nr 15_2021 zmieniające Zarządzenie Nr 10_2016 w sprawie wprowadzenia regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Zduńskiej Woli. 151
Zarządzenie Nr 5_2021 w sprawie zawieszenia funkcjonowania Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli 149
Zarządzenie Nr 21_2021 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu audiowizualnego do kina Ratusz 145
Zarządzenie 20/2021 zmieniające Zarządzenie nr 25/2020 Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych obowiązującego w MDK w Zduńskiej Woli. 139
Zarządzenie Nr 23/2021 w sprawie ustalenia dla pracowników Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli dnia wolnego od pracy, w zamian za święto przypadające w dniu 1 stycznia 2022r. 138
Regulamin Rady Programowej MDK 125
Zarządzenie Nr 1_2022 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego :Ochrona budynków MDK" 122
Zarządzenie Nr 3_2022 w sprawie wprowadzenia Instrukcji przechowywania i wydawania kluczy oraz zabezpieczenia pomieszczeń w Miejskim Domu Kultury 115
Statystyki strony Zamówienia publiczne do 130 tys. netto
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
„Pielęgnacja zieleni i sprzątanie terenu oraz ciągów komunikacyjnych wokół Zduńskowolskiego Centrum Integracji Ratusz przy placu Wolności 26 w Zduńskiej Woli w okresie 01.02.2022 r. - 31.01.2023 r.” 194
Dostawa sprzętu wideo dla Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli 194
Dostawa sprzętu komputerowego i akcesorii dla Miejskiego Domu Kultury 192
Dostawa sprzętu audio dla Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli 176
Zapytanie cenowe na dostawę cyfrowego procesora dźwięku QSC USL JSD 60 do kina w Ratuszu w Zduńskiej Woli. 161
Zapytanie cenowe na dostawę sprzętu audio do kina w Ratuszu w Zduńskiej Woli. 159
Mapka sytuacyjna 65
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 64
„Pielęgnacja zieleni i sprzątanie terenu oraz ciągów komunikacyjnych wokół Zduńskowolskiego Centrum Integracji Ratusz przy placu Wolności 26 w Zduńskiej Woli w okresie 01.02.2024 r. - 31.01.2025 r.” 60
Projekt umowy 52
Statystyki strony Zapytania ofertowe
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Zapytanie ofertowe technika 342
Zapewnienie i realizacja techniki scenicznej podczas wydarzenia – Dni Zduńskiej Woli 2023 310
Ogłoszenie na zadanie pt. "Zapewnienie i realizacja techniki scenicznej podczas wydarzenia – Dni Zduńskiej Woli 2024" w dniach 15-16.06.2024r. 246
Kult - Rider Techniczny Dźwięk 228
ØRGANEK Rider Oświetleniowy 226
Zapytanie ofertowe wesołe miasteczko 224
Zapytanie oferowe catering 215
ØRGANEK Rider Dźwięk 208
Kult Rider Swiatła 2021 193
Wybór najkorzystniejszej oferty na obsługę techniczną imprezy Dni Zduńskiej Woli 189
Wybór najkorzystniejszej oferty na obsługę wesołego miasteczka imprezy Dni Zduńskiej Woli 165
Zapytanie ofertowe na usługę gastronomiczną 153
Organizacja usług gastronomicznych tzw. "Catering" w ramach realizacji imprezy plenerowej pn.: Dni Zduńskiej Woli 2023 126
Organizacja usług rozrywkowych tzw. "Wesołego Miasteczka" w ramach realizacji imprezy plenerowej pn.: " Dni Zduńskiej Woli 2023" 125
Zapytanie ofertowe na zakup, montaż i kofigurację serwera kina cyfrowego z co najmniej 10TB miejsca na dane 124
załącznik nr 1 do ogłoszenia 119
Zapytanie dotyczące usługi rozrwkowej 117
Ogłoszenie - „Pielęgnacja zieleni i sprzątanie terenu oraz ciągów komunikacyjnych wokół Zduńskowolskiego Centrum Integracji Ratusz przy placu Wolności 26 w Zduńskiej Woli 116
Statystyki strony Oferty pracy
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Pracownik kawiarni 475
sprzątaczka 337
ogłoszenie na stanowisko głównego księgowego 315
KASJER-BILETER (znak:MDK.DAT.110.9.2021.AW) 244
KIEROWNIK KINA( znak: MDK.DAT.110.2.2021.AW) 227
OŚWIADCZENIE DLA POTRZEB REKRUTACJI - DO POBRANIA 223
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE - DO POBRANIA 203
PRACOWNIK GOSPODARCZY (znak:MDK.DAT.110.4.2021.AW) 201
SPRZĄTACZKA ( znak:MDK.DAT.110.3.2021.AW) 199
ASYSTENT REALIZATORA DŹWIĘKU I ŚWIATŁA (znak:MDK.DAT.110.7.2021.AW) 198
KINOOPERATOR ( znak: MDK.DAT.110.1.2021.AW) 198
REALIZATOR DŹWIĘKU I ŚWIATŁA ( znak:MDK.DAT.110.6.2021.AW) 195
kwestionariusz dla osób ubiegających się o zatrudnienie 194
PRACOWNIK KAWIARNI(znak:MDKDAT110.8.2021.AW) 194
Oświadczenie dla potrzeb rekrutacji 178
Nabór na animatorów kultury 2024 48
Statystyki strony Informacja publiczna
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Informacje nieudostępnione 184
klauzula informacyjna 179
klauzula informacyjna 176
Statystyki strony RODO
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych 1195
Statystyki strony Deklaracja dostępności
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 322
Deklaracja dostępności 186