W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Statystyki oglądalności BIP od dnia 21.05.2021

Statystyki strony Przetargi
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Wejdz w link do przetargów - rok 2022 288
Wejdz w link do przetargów - rok 2021 262
Plan postepowań o udzielenie zamówień na rok 2021 222
Przetargi 2023 200
Statystyki strony Informacje o placówce
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Informacja o placówce 1614
Schemat organizacyjny 670
Regulamin pracy 248
Zarządzenie Nr 22/2021 w sprawie ustalenia dla pracowników dnia wolnego, w zamian za święto przypadające w dniu 25 grudnia 2021r. 248
Dział Animacji i Promocji Kultury 235
Dział Administracyjno-Techniczny 220
Kawiarnia Literacka 216
Dział Finansowy 202
Kino 201
Zarządzenie Nr 11_2022 w sprawie wprowadzenia cennika wynajmu sal, pomieszczeń, wyposażenia, sceny wraz z infrastukturą techniczną w MDK 199
Filia Miejskiego Domu Kultury 193
Dział Edukacji i Zajęć Stałych 190
Regulamin przydzielenia środków ochrony 190
Regulamin wyboru przedstawiciela załogi w MDK 185
Regulamin organizacyjny 183
Specjalista BHP 183
Kodeks Etyki 181
Regulamin Uniwersytetu Trzeciego Wieku 178
Procedura gospodarowania mieniem 177
System oceny pracowników 176
Regulamin Pracy Zdalnej 175
Regulamin przyznawania statuetki Lira 165
Zarządzenie Nr 8_ 2021 zmieniające zarządzenie Nr 20_2020 w sprawie ustalenia maksymalnego stanu zatrudnienia w MDK 162
Zarządzenie Nr 10_ 2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia spisu z natury doraźny 156
REGULAMIN udzielania zamówień publicznych do 130.000 zł netto obowiązujący w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli 154
Zarządzenie Nr 25/2021 zmieniające Zarządzenie Nr 4/2018 w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej. 154
Zarządzenie Nr 7_2021 w sprawie ustalenia dla pracowników Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli 153
Zarządzenie Nr 9_2021 zmieniające Załącznik Nr 1 do Regulaminu Wynagradzania Pracowników 153
Zarządzenie Nr 2_2021 w sprawie określenia regulamin wyboru przedstawicieli reprezentacji osób 152
Zarządzenie Nr 3_2021 w sprawie uregulowania kwestii opłat za warsztaty językowe prowadzone w trybie 149
Zarządzenie Nr 4_2021 w sprawie odwołania i zawieszenia zajęć prowadzonych w Miejskim Domu Kultury 149
Zarządzenie Nr 6_2021 w sprawie powołania Zespołu ds. wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych 146
Regulamin uczestnictwa w zajęciach organizacyjnych przez Miejski Dom Kultury 145
Zarządzenie Nr 14_2021 w sprawie nadania Regulaminu zajęć w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli 141
Zarządzenie Nr 17_2021 w sprawie „Zasad realizacji obowiązku zapewnienia pracownikom okularów korygujących wzrok podczas pracy przy obsłudze monitora ekranowego 140
Zarządzenie Nr 26_2021 zmieniające Załącznik Nr 1 i 6 do Zarządzenie Nr 2/2019 w sprawie ustalenia dokumentacji opisującej przyjęte zasady (polityki) rachunkowości. 140
Zarządzenie Nr 16/2021 zmieniające Zarządzenie nr 11/2019 w sprawie opłat za zajęcia dla słuchaczy Uniwersytetu trzeciego Wieku w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli. 138
Zarządenie Nr 13_2021 zmieniające zapisy Załącznika Nr 1 do Zarządzenie nr 26/2020 w sprawie określenia Regulaminu wynagradzania pracowników MDK 136
Zarządzenie Nr 18_2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia (dwuletniego) okresowego spisu z natury wyposażenia i środków trwałych będących własnością Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli 136
Zarządzenie Nr 19_2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia (dwuletniego) okresowego spisu z natury mienia, będącego własnością Miasta Zduńska Wola, które jest w użytkowaniu Miejskiego Domu Kultury. 136
Zarządzenie Nr 11_2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia dorażnego spisu z natury towarów w kawiarni literackiej 135
Zarządzenie Nr 5_2021 w sprawie zawieszenia funkcjonowania Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli 131
Zarządzenie Nr 15_2021 zmieniające Zarządzenie Nr 10_2016 w sprawie wprowadzenia regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Zduńskiej Woli. 130
Zarządzenia Nr 1_2021 w sprawie powołania komisji wyborczej w celu przeprowadzenia wyborów predstawicieli reprezentacji osób zatrudnionych w MDK 129
Regulamin ZFŚŚ 127
Zarządzenie Nr 24/2021 w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia spisu z natury towarów w kawiarni literackiej, w kasie biletowej oraz materiałów biurowych, gospodarczych i ekogroszku w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli. 127
Zarządzenie Nr 21_2021 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu audiowizualnego do kina Ratusz 124
Zarządzenie 20/2021 zmieniające Zarządzenie nr 25/2020 Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych obowiązującego w MDK w Zduńskiej Woli. 120
Zarządzenie Nr 23/2021 w sprawie ustalenia dla pracowników Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli dnia wolnego od pracy, w zamian za święto przypadające w dniu 1 stycznia 2022r. 118
Zarządzenie Nr 1_2022 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego :Ochrona budynków MDK" 104
Statystyki strony Zamówienia publiczne do 130 tys. netto
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
„Pielęgnacja zieleni i sprzątanie terenu oraz ciągów komunikacyjnych wokół Zduńskowolskiego Centrum Integracji Ratusz przy placu Wolności 26 w Zduńskiej Woli w okresie 01.02.2022 r. - 31.01.2023 r.” 178
Dostawa sprzętu wideo dla Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli 170
Dostawa sprzętu komputerowego i akcesorii dla Miejskiego Domu Kultury 166
Dostawa sprzętu audio dla Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli 152
Zapytanie cenowe na dostawę cyfrowego procesora dźwięku QSC USL JSD 60 do kina w Ratuszu w Zduńskiej Woli. 141
Zapytanie cenowe na dostawę sprzętu audio do kina w Ratuszu w Zduńskiej Woli. 141
„Pielęgnacja zieleni i sprzątanie terenu oraz ciągów komunikacyjnych wokół Zduńskowolskiego Centrum Integracji Ratusz przy placu Wolności 26 w Zduńskiej Woli w okresie 01.02.2024 r. - 31.01.2025 r.” 44
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 38
Mapka sytuacyjna 35
Projekt umowy 29
Statystyki strony Zapytania ofertowe
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Zapytanie ofertowe technika 318
Zapewnienie i realizacja techniki scenicznej podczas wydarzenia – Dni Zduńskiej Woli 2023 289
ØRGANEK Rider Oświetleniowy 205
Kult - Rider Techniczny Dźwięk 199
Zapytanie oferowe catering 193
Zapytanie ofertowe wesołe miasteczko 193
ØRGANEK Rider Dźwięk 185
Kult Rider Swiatła 2021 173
Ogłoszenie na zadanie pt. "Zapewnienie i realizacja techniki scenicznej podczas wydarzenia – Dni Zduńskiej Woli 2024" w dniach 15-16.06.2024r. 169
Wybór najkorzystniejszej oferty na obsługę techniczną imprezy Dni Zduńskiej Woli 169
Wybór najkorzystniejszej oferty na obsługę wesołego miasteczka imprezy Dni Zduńskiej Woli 143
Organizacja usług rozrywkowych tzw. "Wesołego Miasteczka" w ramach realizacji imprezy plenerowej pn.: " Dni Zduńskiej Woli 2023" 105
Zapytanie ofertowe na zakup, montaż i kofigurację serwera kina cyfrowego z co najmniej 10TB miejsca na dane 105
Organizacja usług gastronomicznych tzw. "Catering" w ramach realizacji imprezy plenerowej pn.: Dni Zduńskiej Woli 2023 101
Ogłoszenie - „Pielęgnacja zieleni i sprzątanie terenu oraz ciągów komunikacyjnych wokół Zduńskowolskiego Centrum Integracji Ratusz przy placu Wolności 26 w Zduńskiej Woli 96
załącznik nr 1 do ogłoszenia 94
Zapytanie ofertowe na usługę gastronomiczną 89
Zapytanie dotyczące usługi rozrwkowej 74
Statystyki strony Oferty pracy
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Pracownik kawiarni 445
sprzątaczka 304
ogłoszenie na stanowisko głównego księgowego 267
KASJER-BILETER (znak:MDK.DAT.110.9.2021.AW) 220
KIEROWNIK KINA( znak: MDK.DAT.110.2.2021.AW) 200
OŚWIADCZENIE DLA POTRZEB REKRUTACJI - DO POBRANIA 181
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE - DO POBRANIA 173
PRACOWNIK GOSPODARCZY (znak:MDK.DAT.110.4.2021.AW) 173
PRACOWNIK KAWIARNI(znak:MDKDAT110.8.2021.AW) 173
ASYSTENT REALIZATORA DŹWIĘKU I ŚWIATŁA (znak:MDK.DAT.110.7.2021.AW) 169
KINOOPERATOR ( znak: MDK.DAT.110.1.2021.AW) 168
REALIZATOR DŹWIĘKU I ŚWIATŁA ( znak:MDK.DAT.110.6.2021.AW) 167
SPRZĄTACZKA ( znak:MDK.DAT.110.3.2021.AW) 166
kwestionariusz dla osób ubiegających się o zatrudnienie 163
Oświadczenie dla potrzeb rekrutacji 152
Statystyki strony Informacja publiczna
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Informacje nieudostępnione 158
klauzula informacyjna 152
klauzula informacyjna 149
Statystyki strony RODO
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych 641
Statystyki strony Deklaracja dostępności
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 289
Deklaracja dostępności 149